HubSpot – leadgenereringsmotoren, der binder marketing og salg sammen

HubSpot er en marketing automation-platform, som hjælper virksomheder til at øge salget gennem 4 trin:

HubSpot-logo1. Tiltræk relevant trafik til websitet

2. Konverter anonyme besøgende til navngivne leads

3. Forvandl leads til kunder

4. Gør kunder til ambassadører

Processen kaldes inbound marketing, og HubSpots software indeholder alle de tandhjul, du har brug for at sætte i bevægelse, hvis du vil have succes med inbound:

  • Blogging
  • E-mail marketing
  • Landing pages
  • Analytics
  • Sociale medier
  • SEO
  • Leadnurturing via e-mail workflows
  • CRM (eller integration til CRM)

Sammenhæng giver værdi

Ved at samle alle dine online marketing-aktiviteter i én platform sikrer HubSpot, at du får større værdi ud af de enkelte dele. Sammenhængen forenkler både planlægning, produktion og publicering, og du kan analysere på tværs af aktiviteterne, så du kan se, hvad der virker, og dokumentere ROI.

HubSpot binder marketing og salg tæt sammen, så det bliver muligt for marketing at levere de leads og de informationer, som salg har brug for.

Effektiv leadnurturing

Med HubSpot kan du se præcist, hvad dine leads foretager sig på dit website, så du kan kontakte dem på det helt rigtige tidspunkt.

Enten gennem en automatiseret proces, hvor leadet får tilsendt en mail med yderligere information efter at have besøgt side X og Y på websitet, eller ved at sælgerne får en mail-notifikation fra HubSpot, når et lead har vist interesse for bestemte sider, klikket i nyhedsbreve eller lignende.

Marketingchefens guide til HubSpotDu kan opsætte automatisk leadscoring baseret på leadets adfærd på dit website, så du altid har overblik over, hvilke leads der er varmest, og med HubSpots effektive værktøj til leadnurturing kan du guide dine kunder hele vejen gennem salgstragten.

Hvad kan man med HubSpot, og hvad kræver det at komme i gang?
Download Marketingchefens guide til HubSpot og få svarene.

Certificeret HubSpot platin-partner

Med 16.000 kunder i 90 lande er HubSpot markedsleder inden for marketing automation-software. Platformen er særligt målrettet mindre og mellemstore B2B-virksomheder.

Katalysator er certificeret HubSpot platin-partner.

Vi kan hjælpe med både strategi, opsætning og løbende drift og optimering af platformen.