Få styr på website, nyhedsbrev og PR med kommunikation på abonnement

Et kommunikationsabonnement er for virksomheder, som ønsker at understøtte sin salgsproces med professionel kommunikation, men ikke har behov for eller lyst til at ansætte en medarbejder til opgaven.

Typiske opgaver i et kommunikationsabonnement er tekster til website, produktion og udsendelse af virksomhedens nyhedsbrev, kundecases, pressemeddelelser, kommunikationsrådgivning, opdatering af LinkedIn-side og lignende.

Vi arbejder gerne fra et skrivebord i din virksomhed for at komme så tæt på dig, din forretning, dine kunder og din branche som muligt. Det giver de bedste forudsætninger for proaktiv rådgivning.

3 fordele ved et kommunikationsabonnement

  • Professionel kommunikation, som forbedrer jeres salgsarbejde.
  • En kontinuerlig kommunikationsindsats uden fastansættelse af medarbejder.
  • Farvel til den dårlige samvittighed over at nedprioritere kommunikationen.

Priser

Abonnementet kan sammensættes individuelt i forhold til timeantal og opgaver, men her har du tre standardeksempler på et abonnement  (alle priser er ekskl. moms):

Den lille pakke

8 timer om måneden
á 1075 kr.

 8.600 kr.

Mellempakken

16 timer om måneden
á 1000 kr.

16.000 kr.

Den store pakke

28 timer om måneden
á 950 kr.

 26.000 kr.

Eksempel på indhold i mellempakken

Indholdet af kommunikationsabonnement fastlægges individuelt, så det rammer dit behov, men her er et eksempel på, hvad du eksempelvis kan forvente at få i Mellempakken:

  • 1 nyhedsbrev om måneden
  • 2-4 nyheder på websitet om måneden
  • 4-6 statusopdateringer på eksempelvis LinkedIn om måneden
  • 1-2 nye produktsider per kvartal
  • 1-2 nye kundecases per kvartal
  • 1 pressemeddelelse per kvartal
  • + alt det løse, som følger med et kontinuerligt samarbejde: Løbende vedligehold af indhold på website og øvrige kommunikationskanaler, optimering af salgspræsentationer, generel kommunikationsrådgivning osv.

Få et tilbud på et kommunikationsabonnement.

4088 7099
jeppe@katkom.dk