Content marketing – fra hype til konkret værdi

Content marketing er tidens mest hypede marketingsbegreb og med god grund.

Gennemtænkt og målrettet indhold er uhyre effektivt, når det handler om at opbygge relationer til potentielle kunder, styrke virksomhedens brand og generere leads.

Men hvad virker, og hvordan kommer man bedst i gang?

Med dette oplæg giver vi gode råd og inspiration til virksomheder, der overvejer at kaste sig over content marketing eller har brug for at løfte deres content til det næste niveau.

Vi tilpasser oplægget til lige præcis jer for at gøre det så konkret brugbart som muligt.

Det får I ud af oplægget:

  • Viden om, hvordan I bedst kommer i gang med content marketing.
  • Brugbare input til, hvordan netop I kan arbejde med content marketing.
  • Indsigt i, hvad det kræver af en organisation at arbejde med content marketing.
  • Masser af inspirerende og konkrete eksempler fra danske cases.

Kunderne siger:

”Katalysators oplæg om content marketing var godt strikket sammen. Vi havde både behov for at høre noget generelt om content marketing og om, hvordan vi i OK kan videreudvikle vores måde at kommunikere troværdige og værdiskabende budskaber til kunder og forhandlere. Det lykkedes rigtig fint for Katalysator at afdække i et kort og fængende oplæg, som har bidraget til, at vi nu i højere grad tænker over, hvordan vi informerer, engagerer og rådgiver vores vigtigste målgrupper.”

– Lene Bonde, kommunikationschef i OK

Oplæg for virksomheder og erhvervsorganisationer

Vi har holdt oplæg om content marketing for både virksomheder, erhvervsorganisationer og til konferencer.

Eksempelvis var Brian Stræde blandt talerne ved content marketing-konferencen Content DAYS i efteråret 2014.

Pris

Oplægget varer som udgangspunkt 2 gange 50 minutter, men kan tilpasses individuelt.

Pris: kr. 8.500,-

(Prisen er ekskl. moms. Evt. kørsel afregnes efter statens kilometertakst.)

Vil I videre med content marketing? Bestil et oplæg tilpasset jer.

Tlf. 4042 8781
brian@katkom.dk

Bliv klogere på content marketing – læs nogle af vores blogindlæg: